Vali oma riik ja avasta minutiga, kui palju maksta Bitcoini müümise eest, millise vormi peab esitama, millal tähtaeg möödub ja millised tehingud on maksustatavad. Selge, ajakohastatud juhend ilma tarbetu tehnilise keeleta.

EL-i riigid, kus Bitcoin'i maksud on madalaimad
Võrdle 27 ELi riiki kaardil: kus makstakse 0% ja kus üle 30%.
99 saadaolevat riiki
Tipo aplicable
30% (12,8% tulumaks + 17,2% sotsiaalmaksu sissemaksed)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
28%, kui omamine on lühem kui 365 päeva; 0%, kui pikem
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
18% või 24% sõltuvalt teie sissetuleku astmest
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
27,5% fikseeritud määr krüptovaluutadele, mis on ostetud alates 1. märtsist 2021
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
10% normaalse halduse müügikasumilt alates 2026. aastast; 33% spekulatiivse puhul; 25% – 50% professionaalse puhul
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
15% (23% selle tuluosalt, mis ületab piirmäära)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Progresseeruv määr (kuni u 42%), kui müüte enne 6 kuud
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% investoritele; kuni 35%, kui tegemist on äritegevusega (kauplemine)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
7% üle aasta hoitud krüptovaluutalt (2025. aasta režiim); vastasel juhul 19% – 25% pluss ravikindlustus
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
25% Fiat-rahaks või kaupadeks konverteerimisel (uus regulatsioon alates 2026. aastast)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Erakapitalikasumi maksuvaba; vara maksustatakse eeldatava tulu kaudu
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% enamikule residentidele (Prantsuse kodanikud maksustatakse Prantsusmaal)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
{13%} Serblaste Vabariigis; {10%} Föderatsioonis BiH.
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0%, kui tehinguid tehakse Kõrgtehnoloogia Pargi residentide kaudu; välisplatvormidel või P2P-l kehtib üldine tulumaksumäär
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
13% – 22% vastavalt progresseeruvale skaalale alates 2025. aastast
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% – 20% pikaajaline; 10% – 37% lühiajaline
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
1,92% – 35% vastavalt progresseeruvale tariifile
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
15% – 22,5% progressiivne; 17,5% välisvarade puhul
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
5% – 15% kasumist vastavalt tehingu valuutale
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% – 39% tavalisest tulust; 15% erandlikust tulust
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% isiklik tulumaks; 2,5% zakat sobilikult varalt
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% lihtsa eraisikute ostu-müügi puhul praeguses raamistikus
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
8% (kapitalitulu) või kuni 10% (isiklikud teenused)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Füüsiliste isikute krüptovaluuta kasumi jaoks spetsiifilist liiki ei ole
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
ISLR 6% – 34%; IGTF kuni 8% krüptovaradega maksete puhul
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% – 25% Panama allikatest pärinevalt tulult; 0% välisallikatest
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
15% – 25% vastavalt tulumaksu (ISR) skaalale
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
10% Guatemala allikast saadud kapitalikasumilt
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Erilist tüüpi maksu ei ole eraisikute krüptovaradele
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
15% pikaajaliselt; 0% elanikele, kellel on seaduse 60 dekreet ja kes on pärast residentuuri tekitatud kasumid
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Fikseeritud 30% + 4% lisatasu (cess); 1% kinnipidamine (TDS) igalt müügilt
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0,21% kohalikel börsidel müüdud summast; 1% välismaistel börsidel
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% erainvestoritele; 15% – 16,5% (profits tax), kui tegemist on äritegevusega
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% investoritele; 0% – 24%, kui tegevust peetakse äritegevuseks
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0,1% iga ülekande summast (pilootrežiim, sarnane väärtpaberitele)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% litsentseeritud Tai börsidel (2025–2029); vastasel juhul 0% – 35% vastavalt progresseeruvale tabelile
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% kuni 2027. aastani; pärast seda 22% kasumilt, mis ületab 2,5 miljonit vonni
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
0% – 45% marginaalne + 2% Medicare; 50% soodustus, kui hoiad üle 12 kuu
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Progressiivsed määrad vastavalt uuele spekulatiivse tegevuse seadusele; režiim arendamisel
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Praegu 0%; alates 2028. aastast 5% üle 42 000 riaali ulatuvatelt aastatuludelt
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Eraisikute krüptovaluutade kasumile spetsiifiline määr puudub
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
10% (15% aastase tulu osalt, mis ületab 8500 MCI, vastavalt 2026. aasta maksuseadustikule)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Eraisikute krüptovaluutade kasumile spetsiifiline määr puudub
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Kuni 25% vastavalt isikliku tulumaksu tabelile (Nigeeria maksuseadus 2025, alates 2026. aastast)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Konkreetset kinnitatud määra pole; seaduseelnõu 42.25 reguleerib krüptovarasid
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Eraisikute krüptovaluutade kasumile spetsiifiline määr puudub
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
1,5% iga ülekande väärtusest (finantsseadus 2025; varem 3%)
Vaata maksujuhenditTipo aplicable
Investorid: 40% kaasatud kasumist (maksimaalne tegelik määr 18%); kauplejad: kuni 45%
Vaata maksujuhenditSee juhend on üldine teave ega kujuta endast maksunõuannet. Reeglid muutuvad sageli: kinnita andmed alati oma riigi maksuhalduri või nõustajaga.